22 Şubat 2016 Pazartesi

Sabırlı Sermaye İhtiyacına Bir Çare Olarak Buluşum:


TÜSİAD eski Başkanı ve Boyner Yönetim Kurulu üyesi Ümit Boyner, sosyal girişimcileri destekleyen ‘Buluşum’ projesini hayata geçirdi. Bu projeyle sosyal fayda yaratan proje ve girişimcileri bağışçılarla buluşturacak.
Buluşum, adı üzerinde bir buluşma. Bir tarafta “benim bir buluşum var” diyenler var, diğer tarafta, “ben bu buluşu desteklerim” diyenler. Buluşum’un kurulma amacı bu iki tarafı bir araya getirmek. buluşma için bir zemin sunmak.
Yaratıcı bir fikriniz var ama yeterli kaynağınız yok. Buluşum tam sizin için. Burası projelerinizi tanıtabileceğiniz, bu projelere destek olmak isteyenlerin de imkanları ölçüsünde destek olabildiği bir kitlesel finansman (crowdsourcing) platformu.
Buluşum, toplumun gelişmesine etki edecek ve toplumsal hayata katkıda bulunacak yaratıcı projelere fon sağlayan bir platform olma amacını taşıyor.
Amacınız hayırseverlik faaliyetlerine, bilinçlendirme kampanyalarına, eğitim burslarına, gelecekte kar getirecek bir yatırıma ya da kamu davalarına katkıda bulunmaksa, Buluşum sizin için doğru adres değil.

Ümit Boyner, Buluşum’u anlatırken sosyal girişimleri destekleyenlerin kazancının olmayacağını, Buluşum’un da sosyal girişimleri “ticarileştirme” amacının olmadığını, destekleyenlerin de hisse sahibi olmayacaklarını anlatırken, “Vicdanlı kapitalizm son dönemde çok konuşuluyor. Bu projeler el uzatıldığında etki alanını büyütecek, uzun vadede toplumsal kalkınma için bu şart. Sabırlı sermayeye ihtiyacımız var” diyor.
Benim de bir buluşum var diyorsanız ve daha detaylı bilgiler almak istiyorsanız Buluşum'un sitesini incelemenizi tavsiye ediyorum. 
Kaynak:
3 Aralık 2015, Elif ERGU - Ropörtaj & www.bulusum.biz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twitter