29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kotalı Hayatlar

Gecenin sessizliğinde,

biraz ortadan kayboldum ve sakince düşündüm...

Perakende hayatların toptan alıcısı olmak ne ifade edecek,

benim için?

Şimdi ezan okunuyor...

Durup, düşünüyorum bir kez daha...

Gerçekten istiyor muyum diye,

hep yaralı olan yüreklere merhem olmayı...

Her yürek acısına,

başkalarının verdiği katmerli  acılara,

ortak olmayı istiyor muyum diye...

Bazen deli olmak istiyorum.

Aklımca eseni yapmak,

sonra da iç sesimin haykırışlarına esir olmak istiyorum.

Belki de en güzeli kotalı bir hayata sahip olmak,

kotalı hayatlara ortak olmak...

Becerebilir miyim sence ha?

Bunu yapıp yapıp gece karanlığına atıp kendimi,

kaybolmayı başarabilir miyim?

Peki ya sonra...

Ya sonra açılacak olan o kara delikler...

O karanlık hayatlar ve

ardımda kalacak olan hüzün dolu hayat yaprakları...

Onlara ne olacak peki?

Kimi mutlu edecek bu hayat?

Evet ama buldum o aklımı karıştıran sorunun cevabını,

gecenin yalnız bıraktığı İstanbul sokaklarında...

Yalnız benim bileceğim cevabı...

İstanbul!

Bu gece benden karşılık beklemeden aldın koynuna,

sarmaladın tek gecelik bir ilişki değilmişcesine yalnızlığımı...

Sıcak havalarda,

donmak üzere olan yüreğime,

kotasız sevgilerin her daim var olacağını hatırlattın bana...

4 yorum:

  1. İnsan ruhu sınırlı olanı, biteni, tükeneni kabul edemez ki. Hiç bir şey sona ermez, bilinmez bir zamana ertelenir sadece. Ruh bedene sığdırılmak isterse gözyaşları bir yolunu bulur, ağız konuşur, akıl düşünür, parmaklar da böyle güzel yazılar yazar. elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Nurdan,

    Ne de güzel söylemişsin. Sığmıyor içime, ben bu tür yazmazdım hiç.

    Ama işte oturup yazmam için sanki çekiyor beni, içimde saklayamıyorum. İyi mi ediyorum kötü mi bilmiyorum.

    Ama ruhum bedenime sığmıyor senin deyiminle. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Her insanın kendi çizgileri doğrultusunda kotası olduğuna inanlardanım..yazılarınızı duygularınızla yazdığınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sevgi ve şefkatte kota olmaz, kesin ve net

    YanıtlaSil

Twitter